Problemy TP S.A. środa, 16 września 2009 |
OPENTRANSIT (www.opentransit.com), operator dostępu do internetu z którego łączy korzysta Telekomunikacja Polska (Neostrada TP, DSL TP, Polpak), ma problemy z routerami brzegowymi w swojej sieci. W związku z tym u tych osób, którzy korzystają bezpośrednio lub pośrednio z usług TPSA w dostępie do internetu, mogą pojawiać się spowolnienia lub przerwy przy korzsytaniu z serwisu. Spowolnienia te są spowodowane wyłącznie z winy operatora OPENTRANSIT. W tej chwili OPENTRANSIT wyłączył swoje routery i TPSA kieruje ruch przez sieć TELIA która jest przeciążona. Zaznaczam, że powyższy problem jest wyłącznie problemem wewnętrznym firmy TPSA. Użytkownicy innych operatorów (Netia, Dialog, Crowley, Exatel) nie powinni mieć żadnych kłopotów w dostępie do strony. Wszyscy użytkownicy mający kłopot z dostępem do strony przez sieć TPSA proszeni są o indywidualne zgłaszanie tego typu problemów bezpośrednio na Błękitną Linię TPSA 9393. Rozwiązaniem tymczasowym problemu dla użytkowników sieci Telekomunikacji Polskiej SA jest skorzystanie z oferowanego przez tę firmę serwera w3cache (proxy), który przyspieszy dostęp do strony. Problem występuje już niestety od około miesiąca a TP S.A. wciąż nie potrafi go rozwiązać. Trudności obecnie występują wyłącznie w godzinach 10.30 - 24.00. Niestety status zgłoszenia w TPSA oraz GBLX.NET na chwilę obecną nadal informuje o tym, że problem między tymi operatorami jest sprawdzany. Za utrudnienia przepraszam. |